Monday 11 December 2017

Najlepiej sprzedające się przedmioty online


Jak zidentyfikować przedmioty do handlu Jak zidentyfikować potencjalnie opłacalny przedmiot do handlu W tym artykule wyjaśniono krótką sztuczkę, której można użyć, aby to zrobić. Nazywa się Bullworth Burger. na cześć członka E-Uni, który pierwotnie objaśnił to. W ten sposób korzystasz z Bullworth Burger: Otwórz okno rynku Kliknij losowy produkt, który może Cię zainteresować w handlu Pokaż kartę historii Cena Szukaj charakterystyk dobrego burgera i dodaj do swojego rynku quickbar, jeśli widzisz je Powtórz 2-4 dopóki nie masz dobrej listy potencjalnych produktów Zacznij handlować Czym są dobre cechy Burger Zasadniczo potrzebujesz przedmiotów, które: Handluj dużą objętością. Jest to ważniejsze, jeśli masz mniejsze ilości ISK, ponieważ chcesz uzyskać szybki obrót, ale generalnie jest to pozytywne. To Guacamole z boku - zielone paski na dole. Im więcej guacamole, tym lepiej. Mają dobre marże zysku. Ludzie sprzedają go za szybką gotówkę, ale są gotowi zapłacić o wiele więcej, aby go kupić. Jest to pasztecik lub duży brązowy kształt, reprezentujący najwyższy i najniższy poziom sprzedaży. Im grubszy pasztecik, tym lepiej (ale spójrz na wartości na lewej osi y, aby zobaczyć, jaka jest skala). Są często używane, wymieniane i odrzucane. Jest to reprezentowane przez średnią cenę za środek drogi. Dzięki temu możesz gromadzić i sprzedawać zapasy z pewną regularnością. Musztarda w środku - reprezentowana przez żółte kwadraty na środku wykresu. Musztarda powinna być w środku pasztetu tak często, jak to możliwe. Oznacza to, że podaż i popyt są w pewnym stopniu zrównoważone. Żółty kwadrat wskazuje średnią cenę - oznacza to, że połowa zamówień wystąpiła powyżej tej ceny, a połowa poniżej. Ogólnie rzecz biorąc, wysoki rozkaz popycha żółte pudełko w dół, niskie polecenie popycha go. Biorąc powyższe pod uwagę, są stosunkowo stabilne w swoich cenach. Sałata i ketchup - zielone i czerwone linie. Liście sałaty są proste, co wskazuje na dobrą stabilność. Najlepiej rozprzestrzeniać się ketchupem, więc powinna być postrzępiona linia przesuwająca się w górę iw dół, co wskazuje na krótkoterminowe wahania cen, które pomagają nabyć przedmioty za mniej i sprzedać je za więcej. Podsumowując, poszukaj przedmiotów, które mają sterty Guacamole, dużych grubych pasztecików, musztardy w środku i prostej sałaty i poszarpanego ketchupu. Nie ma chleba. Kiedy znajdziesz jakieś potencjalne przedmioty, dowiedz się, które przedmioty będą pasowały do ​​twojego kapitału obrotowego i dostępnych miejsc handlowych, a następnie kupuj i sprzedawaj region. Zastrzeżenie: Jest to tylko metoda oceny przedmiotów, ponieważ koncentruje się na zachowaniu handlowym, ale może nie działać dla wszystkich lub w każdym regionie. Znalezienie dobrej strategii handlowej i cenowej najlepiej się uczy, robiąc i daleko wykracza poza zakres Bullworth Burger. Ryc. 1.1 - Dobra objętość, niestabilny BuySell, Mały zysk Lista kontrolna: Dobra Guacamole, z nieco stabilną sałatą i pomidorem oscylującym. Kropki musztardy są wszędzie, co wskazuje na dni wyjątkowo ciężkiej sprzedaży (kropka przy szczycie patty), z kilkoma bardzo ciężkimi zakupami. Możesz prawdopodobnie kupić ten przedmiot w jeden dzień, a następnie sprzedać go następnego dnia lub tygodnia, ale nie jest on wiarygodny. Co więcej, zakładając 2 opłaty z twoich zamówień, kupując na niskim poziomie 117 tys. I sprzedając na wysokim poziomie 130 tys., To tylko około 10 tys. Zysku na sztukę. W ostatnich dniach kupujesz na poziomie 117 tys. I sprzedajesz po 120 tys., Najprawdopodobniej ze stratą. Prawie nie wart twojego czasu. A więc za mało patty na ten temat. Uwaga: w związku z dużym skupem tego produktu prawdopodobnie jest to materiał konsumpcyjny, którego producenci aktywnie promują. Oznacza to, że nie tylko będziesz konkurować z innymi handlowcami, ale także z typami branżowymi. Ryc. 1.2 - Dobra objętość, stabilny, 15 zysk, duży ruch ISK Lista kontrolna: Dobra guacamole - nawet jeśli tylko 40 jednostek jest przewożonych dziennie, jest stabilna, a na 20m to około 800 milionów dziennych targów ISK. Sałata jest przyjemna i płaska, a pomidor porusza się płynnie w górę iw dół. Pasztecik jest ładny i gruby, a musztarda prawie zawsze znajduje się pośrodku pasztecika, ale na dole. Oznacza to, że osoby sprzedające środki pieniężne wyładowują się nieco szybciej niż kupują, więc prawdopodobnie nabędziesz szybciej niż możesz sprzedać. Jedną ze strategii łagodzenia tego jest zaciąganie lub używanie kontraktów kurierskich, aby przenieść zakupione towary do bardziej ruchliwych węzłów. Patty wskazuje 2,5-procentowy zysk za przedmiot w ostatnich dniach, czyli około 12. Po opłatach, 10. Nie jest supergwiazdą, ale przyzwoity, jeśli masz ISK i wolisz wolniejszy obrót (mniej prac konserwacyjnych przy zamówieniach) i niezawodne zapotrzebowanie. jest wiele nagrań klas handlowych Uni dostępnych na forach. Oto kilka przykładów: Trading 101 - Lompster (Podstawy handlu, pewien nacisk na handel na stacjach i w czasie wojny) Eldiora (Podstawy handlu, Nacisk na handel międzyregionalny i rozpoczęcie.) Dr Deus (Wprowadzenie do handlu. Nacisk na stację handlując, handlując w Jita, maksymalizując zysk.) Wygrana w słońce (kupuj i sprzedawaj zamówienia, tworząc transakcję, np. kupuj taniej, sprzedaj wysokie, handluj poprzez ciągnięcie, szczegóły systemu rynkowego, analizę rynku, zalecane umiejętności.) Zalety handlu Aby zacząć: możesz zacząć od razu handlować z postacią bez umiejętności, a ilość wymaganego treningu umiejętności w porównaniu do innych zawodów jest dość niska. Jedyną umiejętnością, od której naprawdę musisz zacząć, jest Trade, bez której prawdopodobnie poczujesz się trochę ograniczona liczbą zamówień, które możesz otworzyć. Łatwe do zrobienia w czasie wojny: dzięki niewielkiej inwestycji w umiejętności (marketing, zaopatrzenie i daytrading do poziomu 2) możesz łatwo ustawić handel w jednym systemie, gdy jest on umieszczony w innym, lub użyć alt do handlu w inny sposób. Elastyczność czasowa: wiele transakcji dzieje się w czasie, a jego łatwo przejść AFK bez prawdziwego zagrożenia przez większość czasu. Chociaż nie jest to prawdą podczas holowania, dobre zaciągi wydają się być dość krótkie i zawsze można zaciągnąć do połowy. Trade Interfaces The Trade Window Prawdopodobnie najprostsza i najmniej używana forma handlu, okno handlu wymaga, abyś był zadokowany z kimś na tej samej stacji. Jest najczęściej używany do dostarczania przedmiotów osobiście do przyjaciela. Okno handlu jest mniej przydatne, ponieważ handel masowy nie jest możliwy i często dochodzi do oszustwa. Umowa jest publiczną formalną umową o pracę lub towar, dostępną poprzez przycisk umowy w NeoCom. Podobnie jak w przypadku okna handlowego, handel masowy jest trudny, a oszustwa są powszechne. Jednak umowy mają kilka zalet. Mogą zawierać towary, które nie są zwykle dostępne na rynku, a znalezienie odbiorców dla Twojego handlu jest znacznie łatwiejsze niż przez okno handlu. Alternatywnie, kontrakty kurierskie mogą również przynosić dodatkowy zysk trasom transportowym. Rynek To miejsce, w którym odbywa się większość handlu w Eve. Rynek jest w zasadzie zautomatyzowaną listą umów wymiany przedmiotów: kupuj zamówienia i sprzedawaj zamówienia. Ponieważ zamówienia mogą być częściowo wypełniane i wyszukiwane w łatwy sposób, są one o wiele bardziej wygodne niż handel poprzez umowy, chociaż podstawowa zasada jest taka sama. Kolejną zaletą rynku jest to, że łatwo jest zobaczyć cenę i ilość, za które przedmioty faktycznie sprzedają, korzystając z zakładki szczegóły rynku. Rynki są ograniczone do określonego regionu. Umiejętności handlowe można podzielić na cztery grupy: Umiejętności zwiększające maksymalną liczbę aktywnych zamówień: Handel, Handel, Hurt, Tycoon. Umiejętności pozwalające na zdalne kupowanie i sprzedawanie rzeczy: marketing, zaopatrzenie, Daytrading, widoczność. Umiejętności, które zmniejszają koszty związane z obrotem: rachunkowość, relacje z brokerami, obrót marżami. Umiejętności, które zwiększają maksymalną liczbę zaległych umów: Kontraktacja z umową i firmą. Zamów umiejętności Bez umiejętności handlowych postać może ustawić 5 jednoczesnych zamówień. Handel 160 (1x20k160ISK) zapewnia 4 dodatkowe zamówienia na poziom. Retail 160 (2x 100k160ISK) przyznaje 8 dodatkowych zamówień na poziom. Hurtownia 160 (4x35M160ISK) zapewnia 16 dodatkowych zamówień na poziom. Tycoon 160 (6x. 100M160ISK) przyznaje 32 dodatkowe zamówienia na poziom. Przy wszystkich tych umiejętnościach wyszkolonych do poziomu 5, postać może zarządzać nawet 305 zamówieniami. Zdalne umiejętności Informacje o tych umiejętnościach mogą być mylące. Niestety, te umiejętności nie magicznie poruszają towarów. Na przykład, zamówienie nie pozwoli ci na zakup towarów w odległym systemie i ich pojawienie się w twoim obecnym hangarze stacji. Umiejętności te pozwalają ci kupować i sprzedawać towary, których nie ma w twoim obecnym systemie stacyjnym. Jeśli na przykład jesteś sprzedawcą stacji, spędzasz czas w innym miejscu ze swoich towarów, zwiększa to bezpieczeństwo, ponieważ centra handlowe mają tendencję do przyciągania akcji PvP. Podobnie, możesz dostarczyć swoje uszkodzenia do centrum handlu, a następnie wrócić do misji, w której odbywają się misje, a jednocześnie zarządzać sprzedażą swoich pojazdów ratunkowych. Marketing 160 (3x. 3.5M160ISK) pozwala na zdalne konfigurowanie zamówień sprzedaży. Zakresy: poziom 0: ograniczony do aktualnego poziomu stacji 1: gdziekolwiek w obrębie obecnego poziomu układu słonecznego 2: 5 skoków poziom 3: 10 skoków poziom 4: 20 skoków poziom 5: cały region Zakup 160 (3 x 1,5M160ISK) pozwala skonfigurować zamówienia zakupu zdalnie. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Daytrading 160 (1x12.5M160ISK) umożliwia zdalną zmianę zamówień. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Widoczność 160 (3 x 7.5M160ISK) - zwiększa maksymalny zakres zamówień zdalnego kupowania, dzięki czemu sprzedawcy mogą wypełniać takie zamówienia z dowolnej stacji z tym zakresem zlecenia zdalnego kupowania. Każde zamówienie zakupu może mieć własny skuteczny zasięg ograniczony do tej umiejętności. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Umiejętności zmniejszania napięć Obrachunkowe 160 (3 x 5M160ISK) - zmniejsza stawkę podatku od transakcji o 10 na poziom z 2 do 1 na poziomie 5. Relacje brokerów 160 (2x 100k160ISK) zmniejsza opłatę brokera pobieraną od zleceń rynkowych w stacjach NPC poprzez odjęcie mieszkanie 0.1 za poziom od 3 do 2.5 na poziomie 5. Na tę opłatę mogą mieć również wpływ pozycje między traderem a korporacją, która jest właścicielem stacji. Margin Trading 160 (3 x 20M160ISK) zmniejsza ilość ISK, które musisz umieścić w zamówieniach kupna za 25 na poziom. Reszta będzie pochodziła z portfela z postaciami, gdy ktoś faktycznie sprzedaje ci towary. Opóźnione wartości to: poziom 0: 100 Pełna kwota ISK jest usuwana z portfela, gdy zlecenie kupna jest ustawione na poziomie 1: 75 poziom 2: 56,25 poziom 3: 42,18 poziom 4: 31,64 poziom 5: 23,73 Umeblowanie Umiejętność Umawiające 160 (1x 150k160ISK) zwiększa maksymalną liczbę kontraktów o 4 na poziom do 21 na poziomie 5. Corporation Contracting 160 (3x. 150k160ISK) zwiększa liczbę równoczesnych umów korporacyjnych, które możesz podpisać w imieniu swojej korporacji o 10 na poziom do 60 na poziomie 5. Handel za pomocą rynku Główną metodą handlu jest to, czego inni gracze nie mogą robić: albo są zbyt leniwi, albo koszt alternatywny jest zbyt duży. Większość aktywności rynkowych występuje w i wokół Trade Hubs. Holowanie to działanie polegające na przewożeniu towarów między stacjami w celu uzyskania zysku. Zasadniczo kupujesz towary na jednej stacji, ładujesz je na swój statek holowniczy, przenosisz na inną stację i sprzedajesz dla zysku. Dzieje się tak dlatego, że większość graczy nie ma statków ani czasu, aby przenieść wszystko samodzielnie. Co ciekawe, istnieje wiele towarów handlowych, które istnieją tylko po to, aby być przewożone między stacjami NPC. Znalezienie dobrych szlaków handlowych jest trudne (i zmienia się codziennie), więc większość graczy korzysta z zewnętrznego narzędzia, takiego jak Eve-Central lub Navbot. Jednak zazwyczaj istnieją pewne ogólnie korzystne zyski, takie jak przewożenie rzeczy z ośrodków misyjnych, w których misjonarze wyrzucają swoje łupy, do centrów handlowych, gdzie jest mniej zasobów. Umiejętności Rasowe Przemysłowe dla początkujących użytkowników statków Modernizacja kadłuba do korzystania z rozszerzonych ładunków. Handlowanie Station Trading Station to jak ciągnięcie, ale bez ciągnięcia statku Zamiast kupować nisko, a następnie zabierać towary tam, gdzie można sprzedać wysokie, kupujesz taniej i sprzedajesz wysoko bez przenoszenia towaru. Zasadniczo chcesz znaleźć przedmioty o rozsądnym obrocie wolumenem i znaczącą różnicę w cenach zamówień kupna i sprzedaży na tej samej stacji. Duże źródło tego typu przedmiotów pochodzi z łupów NPC: Gracze wykonują misje, zbierają łupy i chcą je sprzedać za szybką złotówkę, ponieważ nie mają czasu ani umiejętności Handlowych, aby skonfigurować zlecenia sprzedaży na wszystko. Innym przykładem są książki handlowe, które są podawane podczas samouczków - jeśli gracze je mają i nie potrzebują tego, po prostu chcą zrzucić go na ISK. Z drugiej strony, gracze, którzy szukają jednego, zapłacą sporo więcej, ponieważ nie dostaną go nigdzie indziej. Prostą zasadą jest kupuj nisko i sprzedawaj na wysokim poziomie. Aby zapewnić efektywne wykonywanie transakcji na stacjach, upewnij się, że różnica między ceną zleceń sprzedaży a ceną zamówienia kupna minus podatki nadal daje zysk. Konfigurowanie zamówień kupna i sprzedaży na wielu przedmiotach minimalizuje ryzyko rynkowe cena ulega awarii na dowolnym konkretnym przedmiocie. Jeśli uda ci się zdobyć 20 000 000 na przedmiot i uda Ci się wymienić 100 z nich dziennie, dostaniesz 2000 000 isk. Zrób to z 50 różnymi produktami, a to równa się 100 000 000 isk dziennie Zacznij od małych i reinwestuj, a wkrótce zobaczysz, że twoja suma rośnie bardzo szybko. Kiedy zaczynasz pracować w miliardach, możesz handlować droższymi przedmiotami, które mogą podnieść twoje marże, a także wycenić część konkurencji. Handel Station Station Skills Station to kwestia wielkości. Twoje marże będą cienkie i będziesz musiał zaoszczędzić pieniądze, gdzie tylko możesz. Oznacza to, że szkolenie Relacje z Brokerami i Księgowość to 5. W początkowej fazie kariery handlowej, te ułamkowe wartości procentowe mają minimalny wpływ, tj. Jeśli są wyszkoleni na poziomie 5, musisz wymienić 667 milionów ISK towarów, aby otrzymać 5 milionów ISK, które wydałeś na Księgowość rachunkowości. Jednak, gdy budujesz swój wolumen obrotu, redukcje te są dość znaczące. Bez wchodzenia w matematykę, szkolenie Relacje z Brokerami i Księgowość do 5 zwiększy twoje zyski o 11. Inne umiejętności, którymi będziesz chciał się zapoznać, to: Handel. Sprzedaż. Hurt i potentat. Te umiejętności zwiększają liczbę zamówień otwartego rynku, które możesz mieć. Dostarczanie. Marketing. Daytrading i widoczność. Umiejętności te pozwalają kupować, sprzedawać i modyfikować zamówienia na stacjach innych niż bieżące. Obrót marżą. Ta umiejętność pozwala zmniejszyć ilość depozytów wymaganych przy składaniu zamówienia zakupu, skutecznie pozwalając ci składać zamówienia za więcej pieniędzy niż faktycznie masz. (Ale nadal potrzebujesz ISK, aby był dostępny, gdy zlecenie Kupna przechodzi.) Społeczności. Znajomości. Zwiększa twoją pozycję, dzięki czemu płacisz mniej podatków. Zastrzeżenie: Opłaty brokerskie opierają się na Twojej podstawowej frakcji i pozycji korporacyjnej. Umiejętność Connections nie wpływa na opłaty brokerskie zapłacone za zamówienie. Zasadniczo, rafinacja dla zysku oznacza szkolenie niektórych umiejętności rafinacji, uzyskanie dobrej reputacji z obecnymi stacjami, a następnie rafinacja rudy zakupionej na rynku. Większość rudy na rynku jest sprzedawana przez górników bez umiejętności rafinacji lub którzy nie wiedzą lepiej, więc marże są zazwyczaj dość dobre. Spekulacja Spekulacja to akt kupowania towarów w nadziei, że ich cena wzrośnie w przyszłości. Na przykład ceny PLEX mogą znacznie wzrosnąć podczas wakacji, więc kupowanie ich wcześniej w roku i sprzedaż w lecie może przynieść duży zysk. Spekulacja może również wystąpić w przypadku zmian łatek lub znaczków na rynku. Wskazówki i wskazówki Podobnie jak w przypadku innych aspektów Eve, pierwszą zasadą handlu jest nigdy nie inwestować pieniędzy, których nie możesz stracić. 0,01 ISK-ing Po rozpoczęciu handlu zauważysz, że wiele osób ma tendencję do nadużywania ciężej o 0,01 ISK na jednostkę. Spora liczba nowych graczy wydaje się mieć z tym problem - często denerwuje się do punktu, w którym radykalnie zmieniają swoje zamówienia, odcinając ogromne zyski. Jednak bardziej użytecznym sposobem patrzenia na 0.01-isking jest to, że jest to po prostu mechanizm gry, w którym zalogowany i aktywny gracz ma przewagę nad wylogowanymi lub handlowcami AFK. Zbytnie lub podcięcie konkurencji o 0,01 ISK jest dokładnie tym, jak to osiągnąć. Tak więc, gdy ktoś cię przerysowuje zaledwie o 0,01 ISK, oni po prostu zaczynają swoją kolej na początku kolejki. Jeśli tam jesteś, aktualizujesz swoje zamówienia, możesz po prostu zaktualizować zamówienia i wrócisz do swojej kolejki, aby znaleźć się na początku kolejki. Z drugiej strony, jeśli nie jesteś tam, lub nie jesteś zalogowany, nie wyginaj się tak, jakbyś był aktywny, gdy zbierze nagrody. A kiedy zaczniesz robić własną grę o wartości 0,01, spróbuj użyć kółka myszy, aby podnieść swoją cenę. Może ci się spodobać, zwłaszcza, że ​​po przyzwyczajeniu może być dość szybkie. Oczywiście, czasami rynek danego produktu jest po prostu nierealistyczny, a może potrzebujesz szybko wykonać transakcje z jakiegoś powodu - konieczna może być radykalna zmiana ceny, ale dobry sprzedawca będzie miał możliwe do zidentyfikowania powody dokonania takiej zmiany , a nie tylko bycie emocjonalnym Ill pokazują, że masz odpowiedź na 0.01-isked. Znajdowanie przedmiotów, które są dobre do handlu Istnieje niewiarygodnie prosty 3-etapowy plan znajdowania dobrych pozycji handlowych: Kliknij kategorię rynkową i zacznij przeglądać zamówienia i szczegóły rynku dla każdej pozycji Przełącz się na inną kategorię i dalej patrz na poszczególne pozycje pozycja. Spójrz na przedmioty jeszcze bardziej. W związku z tym ważne jest, aby wiedzieć, czego szukasz, i miejmy nadzieję, że metoda burgera i wskazówki na tej stronie powinny wystarczyć. Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku handlu na stacji, chcesz znaleźć przedmioty, które: mają wysoki i dość stały popyt. Możesz sprawdzić popyt na przedmioty, patrząc na tabelę sprzedanych ilości w danych rynkowych. Podczas gdy niektóre przedmioty mogą mieć olbrzymie marginesy, jeśli sprzedany wolumen jest mały lub nieczęsty, ryzyko związane z tym produktem jest o wiele większe. faktycznie sprzedają dla wymienionych zamówień kupna i sprzedaży. Możesz to sprawdzić, sprawdzając dane rynkowe i sprawdzając, czy zakres cen obejmuje bieżące najlepsze oferty kupna i sprzedaży. Mam nadzieję, że mediana ceny powinna być gdzieś pomiędzy nimi. Dobrym przedmiotem handlu są (w zależności od regionu i obecnego rynku) elementy meta-4 (na przykład wyrzutnie arbalestowe): nie można ich wyprodukować, a niektóre z nich mają lepsze lub takie same atrybuty, co ich odpowiedniki T2. Pamiętaj, aby zróżnicować różne przedmioty, aby po załamaniu rynku nie stracić wszystkich pieniędzy. Ewentualnie członek EVE University utworzył dynamiczny TradeBook, który dostarcza dane rynkowe w czasie rzeczywistym na dowolnym przedmiocie EVE, o ile działają wywołania API do EVE-centralnego rynku (i zwykle są - od 14 czerwca 2018 r. Wdrożono CCP ogromna aktualizacja, która znacznie zwiększyła prędkość, z jaką aktualizowane są dane rynkowe). Handbook można znaleźć na Forum Uniwersytetu EVE w zakładce Badania, Produkcja i Handel. Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp do dokumentu. Handlowa matematyka Jak prawie cała Ewa jest matematyka. Na szczęście większość matematyki w handlu jest podstawową matematyką, a gra ma dla ciebie matematykę. Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile zapłacisz lub sprzedasz przedmiot, użyj poniższego równania. X Liczba jednostek, które chcesz kupić lub sprzedać U Cena jednej jednostki, którą próbujesz kupić lub sprzedać P 1 Całkowity koszt wszystkich jednostek, które chcesz sprzedać P 2 Całkowity koszt jednostek, które chcesz kupić B Procent pośrednika w postaci dziesiętnej E Kwota, którą otrzymasz po sprzedaży A Kwota, którą będziesz musiał zapłacić, aby coś kupić Mówiąc, że kupujesz PLEX za 100 isk każdy i chcesz 100 PLEX kwoty, którą musiałbyś zapłacić zapłacić po 10 opłat brokera jest 11 000 w isk. Równanie dla tego wynosi poniżej 100 100 10000 10000 (10000 .1) 11000 A jeśli chcesz sprzedać ten sam PLEX za tę samą cenę i kwotę oraz tę samą opłatę brokera, otrzymasz 9000 isk, a równanie będzie wyglądało jak 100 100 10000 10000 - (10000 .1) 9000 linii trendów Linie trendów są używane w realnym świecie, aby pomóc sobie brokerom i maklerom giełdowym odkryć przyszłe wydarzenia na giełdzie lub bardziej powszechnie znaną jako analiza techniczna. Aby użyć linii trendu, wystarczy znaleźć sposób narysowania linii od szczytu do szczytu i koryta do koryta na wykresie liniowym historii cen przedmiotu. Będziesz chciał narysować linię, która trafi co najmniej 2 do 3 szczytów, a druga trafi od 2 do 3 koryt. To powie Ci, że cena powinna spaść między 2 liniami i jeśli ceny trafią w jedną z linii lub pójdą trochę obok niej, to czas, aby kupić lub sprzedać przedmiot w Eve. Sztuczka do tego zarówno w przypadku Eve, jak i prawdziwego świata polega na tym, aby to zrobić i wiedzieć, co robisz tak szybko i jak to tylko możliwe. Powinieneś być w stanie spojrzeć na wykres w ciągu 5 minut i powiedzieć, czy jest to dobry zakup lub sprzedaż dla ciebie, jeśli kupujesz i sprzedajesz krótkoterminowo. Możesz użyć czegokolwiek i osobiście użyłem w przeszłości gumowego opakowania, aby zrobić 25 000 w prawdziwym świecie. Jedyną sztuczką do używania czegoś jest to, że musi być proste. W najgorszym przypadku możesz nacisnąć ekran drukowania, wkleić obraz do farby i ustawić linię trendu, ale jeśli to zrobisz, stracisz cenny czas. Oszustwa w celu uniknięcia tras handlowych lub kontraktów kurierskich mogą być tworzone przez piratów - obóz mógł czekać na jednym ze skoków na trasie, aby odebrać swój statek, jego towary i zabezpieczenie. Kontrakty kurierskie można skonfigurować tak, aby dostarczały je do stacji należącej do gracza z dużą opłatą za dokowanie - nie można dokować i tracić zabezpieczenia, ani dokować i uiszczać opłaty. Dobrym sposobem na uniknięcie oszustw związanych z oszustwami kurierskimi jest akceptowanie umów na trasach, które i tak planowałeś przewozić, i nie akceptowanie kontraktów na stacjach będących własnością gracza. Modyfikatory kosztów transakcyjnych Relacje z pośrednikami Req: Trade 2 obniżają opłatę pośrednika podstawowego o 0,1 na poziom Reakcja w zakresie rachunkowości: Handel 4: zmniejsza podatek obrotowy o 10 na poziom Obciążenie z marży handlowej: Rachunkowość 4: zmniejsza zapotrzebowanie na escrow dla zleceń kupna o dodatkowe 25 punktów na każdy poziom Złożysz zamówienie kupna lub sprzedaży, będziesz musiał zapłacić opłatę brokerską: 3 z całego zamówienia (2,5 na maks. umiejętności), modyfikowane według klasyfikacji. Ilekroć każda jednostka zostanie sprzedana, sprzedawca zapłaci 2 z ceny sprzedaży jako podatek obrotowy (1 przy maksymalnych umiejętnościach). Opłaty pojawiają się w dzienniku portfela jako Opłata Brokers i Podatek transakcyjny. Tak więc typowy sprzedawca stacji z zerową stawką zapłaci 3 z ceny za zamówienie jako feestaxes, 2,5 przy maksymalnych umiejętnościach. Jest to ważne, aby wziąć pod uwagę przy obliczaniu zysku, ale oczywiście poniższe pozycje mogą to zmienić. Frakcje i tabele korporacyjne związane ze stacją, w której składane są zamówienia, będą miały wpływ na opłatę pośrednika. Klasyfikacja frakcji przyczynia się o 13 więcej niż w klasyfikacji korpusów. Zwróć uwagę, że do obliczeń używa się niemodyfikowanej pozycji. Dokładna formuła: bez umiejętności i bez stałej opłaty brokerska wynosi 3. Z 10 frakcjami i corpem opłata brokera zostaje zmniejszona do 2,5. Dzięki stosunkom brokerskim V i idealnej pozycji opłata jest dodatkowo obniżana do 2 Twojej podróży - Jeden wszechświat, co jest wieczne w Internecie Stworzone przez graczy imperia, rynki napędzane przez gracza i nieskończone sposoby na rozpoczęcie swojej osobistej przygody science-fiction. Sprzymierz się z tysiącami innych, aby sprowadzić galaktykę na kolana, albo idź nią sam i stwórz własną niszę w ogromnym wszechświecie EVE. Żniwaj, kopalnia, produkcja lub gra na rynku. Podróżuj dowolną ścieżką, którą wybierzesz w ostatecznym wszechświecie nieograniczonych możliwości. Wybór należy do Ciebie w EVE Online. Klony alfa i omega Wybierz konto, które najlepiej pasuje do Twojego stylu gry EVE i kilku najpopularniejszych statków dostępnych obecnie bez miesięcznego abonamentu. Idealne dla nowych i powracających graczy EVE. Pełne doświadczenie z EVE, nieograniczony dostęp do statków, umiejętności i moduły. Przedstawiamy struktury W tym sezonie świątecznym rozważ inwestowanie w te pięć gorących towarów. Co więcej, rozważ przeniesienie ich do systemu odstraszającego na skraju przestrzeni o wysokim poziomie bezpieczeństwa lub do stacji w przestrzeni o zerowym bezpieczeństwie. Możesz także spróbować kupić te przedmioty po obniżonej cenie (być może za pośrednictwem umów kupna), a następnie odsprzedać je po kursie ciągłym, aby uzyskać czysty zysk. Każda z tych pozycji cieszy się dużym popytem wśród mieszkańców w przestrzeni o zerowym bezpieczeństwie i może być sprzedawana z wysoką marżą pomimo niewielkiego rozmiaru i łatwości przenoszenia. Importowanie ich z przestrzeni o wysokim poziomie bezpieczeństwa zapewni stały łatwy zysk, niezależnie od tego, co się dzieje. 1. Sisters Core Probe Launcher Kosztem około 45 mil ISK każda, ponieważ oferują one 5 premii do skanowania siły sond. Ponieważ są one rdzeniowym wyrzutni sond, są one użyteczne tylko do działań związanych z eksploracją (w przeciwieństwie do rozszerzonych wyrzutni sond, które można wykorzystać do znalezienia statków). Eksploracja pozostaje jednym z najbardziej lukratywnych zawodów w EVE Online i jest również uważana za nieco bezpieczniejszą, nawet w bezprawnej przestrzeni. W połączeniu z doskonałymi umiejętnościami, implanty związane z eksploracją. bonusy do sondowania zapewnione dzięki użyciu statku typu "covert ops" i sondy do skanowania rdzeni siostrzanych, 5 premii od wyrzutni sióstr jest ostatnim szlifem niesamowitej konfiguracji eksploracji. Łącznie dają one premię gestaltową, która sprawia, że ​​sondowanie miejsc eksploracji jest o wiele łatwiejsze. Z tego powodu są one bardzo poszukiwane. Nawet w stosunkowo przyjaznej przestrzeni może istnieć ogromna konkurencja, aby znaleźć strony eksploracji, zanim zrobią to inni, aby je uruchomić. stylemargin: 10px border-collapse: collapse float: right width: 300px border1gt hreftentonhammernode89996 titlegt srctentonhammerimageview89996 altEVE Online width300 styleborder: 0px solidna szerokość: 300px gt stylefont-style: italicgtReselling popularne towary nie wymagają dużego nakładu pracy i przynoszą czysty zysk. Są one dostępne tylko w punkcie lojalnościowym Sisters Of EVE. Ponieważ Siostry nie są jedną z najpopularniejszych grup, które prowadzą misje, nie zawsze jest ich obfitość w Jicie, choć cena wynosi około 45 milionów ISK. 2. Zors Custom Navigation Hyper-Link Ten piracki implant jest uzyskiwany tylko z bardzo specyficznych misji, które zawierają tajemniczego NPC o imieniu Zor. Jest to jeden z bardziej intensywnie używanych implantów PvP, ponieważ zapewnia 5 premii do zwiększenia prędkości dzięki mikrowarpulatorom i dopalaczom. Jest to szczególnie przydatne, ponieważ jest to jedyny implant, który pasuje do ósmego implantu, który nadaje premię prędkości. W związku z tym wielu pilotów PvP korzysta z nich. Zwłaszcza jeśli latają włóczędzy lub zeloty. Dla każdego statku, na którym prędkość jest życiem, te implanty są obowiązkowe. Ponieważ jest to uważane za implant frakcyjny, nie można go znaleźć na rynku. Zamiast tego można go kupić jedynie za pośrednictwem systemu kontraktów. Zwykle sprzedaje około 15 milionów ISK. 3. Dread Guristas ECM Multispectral Jammer Wszyscy piloci Falcon i Rook są wykorzystywani do niweczenia aspiracji PvP i bez wysiłku na pigmails. Ale co z rozdzierającym serce wyborem smaku ECM Specjalizujące moduły ECM w zagłuszaniu danego wyścigu mogą oznaczać znaczne zmniejszenie użyteczności, ale użycie generycznych zagłuszaczy wielospektralnych oznacza znaczne zmniejszenie ogólnej szansy na zakleszczenie. Rozwiązanie tego bałaganu Moduły Faction ECM. Otrzymany z wraków frakcji NPC, opcja multidektralna Dread Guristas sprzedaje się w Jicie na około 12-14 mil ISK i ma nieco więcej energii niż jej dwójka z kuzynki. To sprawia, że ​​jest to świetna opcja dla statków rekonesansowych Caldari, ponieważ ich premie do ECM sprawiają, że ogólny ECM jest znacznie bardziej opłacalny. Są one szczególnie przydatne w przypadku gawronów, ponieważ ten statek często kończy się dopasowaniem mniej niż pełny stojak ECM i nie może sobie pozwolić na utknięcie w walce z niewłaściwym typem ECM. Podobnie jak wszystkie moduły frakcji, jest dostępny za pośrednictwem umów, a nie rynku. 4. Fury ciężkie pociski Jak wspomniano w niektórych z naszych pozostałych artykułów z serii Ten Ton Hammer. wersje Furii każdego ciężkiego pocisku są w ciągłym, wysokim popycie. W całej przestrzeni bezpieczeństwa, kaczor i tengu pilotują kosmiczne anomalie, przechodząc przez stosy i stosy tej amunicji. Ładunek pełen tych ładunków wyprzedzi się, raczej wcześniej niż później. Te pociski występują w czterech smakach. Każdy zadaje inny rodzaj obrażeń, a najlepiej sprzedający się pocisk zależy od lokalnego typu NPC. Typy pocisków i NPC, z których są używane, są następujące: Havoc - obrażenia od wybuchu, użyte przeciwko kartelowi aniołów. Plaga - Obrażenia kinetyczne, użyte przeciwko Guristasowi. Thunderbolt - obrażenia od EM, użyte przeciwko Blood Raiders, Sansha i Rogue Drones. Widowmaker - Obrażenia termiczne, użyte przeciwko Serpentis. Wybierz typ pocisku, który będzie najczęściej używany przeciwko NPC w twojej szyi, importuj lub wynajduj i obserwuj, jak znikają z półek. Moduły Codebreaker są wykorzystywane głównie w lokalizacjach poszukiwawczych RADAR, w celu zhakowania kontenerów zawierających datacore i inne towary. Widzi również pewne zastosowanie w witrynach typu sleeper w przestrzeni tunelowej oraz w różnych misjach COSMOS. Wkrótce stanie się o wiele ważniejszy w końcowej fazie ekspansji Incursion, która zostanie wydana w styczniu. Kiedy Sansha faktycznie przejmą konstelacje, gracze będą musieli wykupić mniejsze miejsca ataków zanim spróbują poradzić sobie z supersamochodem Sansha. W bitwie z tym supercarrierem będą dostępne obiekty, które prawdopodobnie zostaną zredukowane, co zmniejszy tempo, z jakim otrzyma wsparcie Sansha, lub może zmniejszy szybkość regeneracji tarcz superbohaterów Sansha. Nie wiemy na pewno, jeszcze. W każdym razie hackowanie ma być o wiele większą transakcją, a rzadko używana technologia dwóch wersji modułu codebreaker będzie bardzo potrzebna. Moduły Codebreaker II kosztują około 950 tys. ISK w Jita. Pamiętaj, że najprawdopodobniej nie będą oni mieli wyjątkowo wysokiego popytu, dopóki nie pojawią się problemy z Sansha w tym regionie, a ludzie zdają sobie sprawę, że lepsze hakowanie sprawi, że praca zostanie wykonana wcześniej i poczekać do stycznia. Aby przeczytać najnowsze przewodniki, wiadomości i funkcje, odwiedź naszą stronę gry online EVE. Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Google Udostępnij na Reddit Udostępnij na Twitterze Ostatnia aktualizacja: 13 marca 2018

No comments:

Post a Comment